Krokiety z farszem ze szpinaku i mozzarelli

09:56 ewelasia 0 Comments

Miałam wczoraj zrobić krokiety. Ale mój głodny facet pokrzyżował te plany i gdy nadziewałam naleśniki to pochwycił je i zjadł zanim zdążyłam je podsmażyć. Wstawiam przepis na produkt finalny (zdjęcia ukazują to, co wczoraj udało mi się zrobić).



Składniki:

Ciasto:
3 szkl. mąki
2 jaja
1 szkl. mleka
1,5 szkl. wody

Farsz:
1 kulka mozzarelli
200-250 g szpinaku mrożonego
3 ząbki czosnku
1 łyżka masła
Sól, pieprz

Ubijamy jajka, dodajemy mąkę, mleko i wodę, mieszamy. Smażymy naleśniki.
Smażymy na maśle szpinak, dodajemy zmiażdżony czosnek, doprawiamy.
Na naleśniki nakładamy szpinak i mozzarellę pokrojoną w paski. Zwijamy w rulon. Moczymy w roztrzepanym jajku, obtaczamy w bułce tartej smażymy do zezłocenia.

0 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.